onsdag 17 februari 2010

Besök till helgen!

Har precis tagit ett snabbt städvarv runt i lägenhet för till helgen får jag besök. På fredag kommer mina kära föräldrar och stannar en natt innan de ska vidare till några bekanta som bor i Solna. Ska se till att de får i sig en god middag å lite vin =)
Halva arbetsveckan har nu gått och denna vecka har jag lärt mig ytterligare lite nya saker, det börjar bli så mycket olika saker att hålla reda på att jag blandar ihop saker och ting. Tror det kommer lösa sig tillslut, det gäller väl bara att nöta in hur man ska göra!
Nu ska jag titta på Halv åtta hos mig, de är ju i Kalmar denna vecka och nån känner man ju igen =) Får se om det blir film eller OS senare, men tror mer på film!

1 kommentar:

  1. OS-såklart, men som du vet är jag lite partisk i frågan. Ju mer sport du ser desto mer kommer du gilla det och en vacker dag kommer vi båda kunna njuta av en Champions League final =)

    PS. Man kan ju alltid drömma DS.

    SvaraRadera