måndag 1 mars 2010

Andetag....

Idag finns det tid att ta flertalet andetag =) Nej nu överdriver så illa är det absolut inte, men visst har jag mycket inplanerat för tillfället. Helgen var i alla fall mycket trevlig tack vare Katja, Sara och Amir, middagar i dagarna två och helt plötsligt var det söndag! Ja ja, nog om helgen idag är det ju måndag som de flesta av er vet och efter jobbet tog jag träningskläderna och gick mot Sats. Jag har verkligen hittat ett favoritpass, (kan man vara kär i ett träningspass?), Body Combat är helt underbart roligt, explosivt och otroligt jobbigt. Nu efter tvättande, middag och dusch sitter jag i soffan och tittat på film, njuter av att bara vara.
Har förresten äntligen hittat den bästa 25-års presenten till Amir. Jag har haft smått panik och noll fantasi, men så idag så släppte allt och det känns bara så bra nu. Hoppas bara den sista detaljen går i lås, sen är allt i stort sätt klart =)
Dags å fokusera på filmen nu, sov så gott och ha en bra vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar