måndag 15 mars 2010

Ge mig vår, NU!

Under veckan som jag var i Sälen har det töat massor här hemma i Stockholm och ingen blir gladare än jag när man möts av barmark å strålande sol =) Nu när fjällsemestern är över börjar det kännas att vintern har gjort sitt och därför välkomnar jag våren med öppna armar. Igår eftermiddag låg jag och Amir och pratade om vad som komma ska, flera bitar föll på plats vilket kändes underbart. Planerna inför våren har ju även börjat gro (ni känner ju mig, kan inte ha ett oplanerat liv). Våren 2010 kommer bjuda på persiskt nyår, besök av Tessan, firande av Amir som fyller 25, ett besök i Köping för å fira påsken, se Bounce i Globen samtidigt som Tilda kommer på besök, Bröllop samt flera såväl planerade som oplanerade saker. Första gången på denna sidan nyår som jag verkligen känner längtan efter solens värmande strålar å vårkänslor!


Nu är det dags å ta hand om tvätten, sen packar jag träningsväskan och bänkar mig framför Saltön.


Flikar in en bild på mamma och pappas gäststuga från påsken 2009.


1 kommentar:

  1. Ja, visst vill man bara ha vår och sol och lite varmare vindar och blå himmel nu =)Kram

    SvaraRadera